Rynek Infrastruktury
Środkowy odcinek Trasy Słowackiego połączy już istniejący fragment z centrum Wrzeszcza i aleją Rzeczypospolitej. Podczas Euro przejezdna będzie jedna nitka trasy. Inwestycja, której koszt to 159 mln zł jest zaawansowana w 40 procentach i planowo ma być ukończona w listopadzie tego roku.
Jedynie w 25 procentach jest zakończona budowa Drogi Zielonej, jednak ryzyko opóźnienia jest średnie. Cała trasa ma połączyć aleję Hallera od skrzyżowania z ulicą Uczniowską i Marynarki Polskiej. Na mistrzostwa gotowy będzie tunel dla pieszych od ulicy Uczniowskiej do stadionu, wjazd tymczasowy z tej ulicy oraz skrzyżowanie ulicy Hallera z Drogą Zieloną. Koszt inwestycji to 135 mln zł.
Modernizowany jest węzeł Kliniczna, gdzie wymienione będą dylatacje, bariery ochronne oraz położona zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna. Prace warte 4,2 mln zł zakończą się w kwietniu.
Opóźnić się może zakończenie połączenia drogi krajowej nr 7 z obwodnicą Trójmiasta. Nie ma wymogu skończenia trasy na Euro 2012, jednak konieczne jest zapewnienie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu oraz podstawowych elementów ochrony środowiska, w tym ekranów akustycznych. Prace są zaawansowane w 74 procentach i powinny być zakończone planowo w lipcu tego roku. Inwestycja kosztuje 1,2 mld zł.
Węzeł Karczemki będzie kosztować 186 mln zł i powinien być gotowy w maju. Zadanie obejmuje przebudowę skrzyżowania starej ulicy Kartuskiej (Trasy W-Z) z obwodnicą Trójmiasta.
Do tej pory udało się otworzyć Trasę W-Z. Jest przejezdna od grudnia 2011 roku, lecz wciąż trwają prace wykończeniowe. Skończony jest również odcinek lotniskowy Trasy Słowackiego. Zadanie zostało zrealizowanie w listopadzie 2011 roku i pochłonęło 31 mln zł.